THE EFFECTS OF TRAINING GIRLS AND BOYS IN THE REFRACTION OF LIGHT WHEN HITTING A TARGET IN THE WATER
Abstract
Keywords
Full Text:
PDF (Cрпски)References
Ausubel, P. (1968). Educational Psychology: a cognitive view, New York: Holt & Rinehart & Winston.
Bruner, J.S. & Greenfield, R.M. (1969). Култура и когнитивни развој [Culture and Cognitive Development], Психологија 1, Београд: ДПС.
Bruner, J. (1976а). Процес образовања [The Process of Education], Педагогија 2/3, стр. 273–371.
Bruner, J. (1976б). Поново сусрет са процесом образовања [Another Meeting with the Process of Education], Педагогија 4, стр. 443–455.
Вучић, Л. (1971). Развијање схватања социјалних односа код ученика [Developing the Understanding of Social Relations in Students], Београд: Завод за уџбенике и наставна средства.
Вучић, Л. (2010). Педагошка психологија (први део) [Pedagogical Psychology], Београд: ДПС.
Вудворт, Р. (1959). Експериментална психологија [Experimental Psychology], Београд: Научна књига.
Гилфорд, Ј. П. (1968). Основи педагошке и психолошке статистике [Basic Pedagogical and Psychological Statistics], Београд: Савремена администрација.
Ђорђевић, Д. (1971). Планирање израде теста знања [Planning the Knowledge Test Preparation], Психологија 3. Београд: ДПС, стр. 185–196.
Ђурић, Ђ. (2013). Психологија и образовање [Psychology and Education]. Нови Сад: Висока школа за правне и пословне академске студије др Лазар Вркатић.
Judd, C.H. (1939). Educational Psyshologу, (Chapter 27, p. 500–520), Chicago: The University of Chicago.
Miletić, Đ. (2012). Motoričko učenje u funkciji intenzifikacije procesa vježbanja [Motor Learning with the Aim of Intensifying the Process of Exercise], u: Findak, V. (ur.) Zbornik radova 12. ljetne školе kineziologa Republike Hrvatske – Metode rada u području edukacije, sporta i sportske rekreacije (str. 56–63), Rovinj, Zagreb: Hrvatski kineziološki savez.
Marton, F. (2006). Sameness and Difference In Transfer, The Journal of The learning Sciences 15 (4). Lawrence Erlbaum Associates, Inc.
Мужић, В. (1964). Тестови знања [Knowledge Tests], Загреб: Школска књига. Наставни план и програм из физике за VIII разред осмогодишње школе.
Нешић, Б. (2015). Психологија за студенте – будуће професоре средњих школа [Psychology for Students – Future Professors in Secondary Schools], Универзитет у Приштини: Филозофски факултет са седиштем у Косовској Митровици.
Нешић, Б. (2015). Ефекти познавања принципа о преламању светлости на гађање циља у води [Effects of knowing theprinciples of light breaking upon shooting a target on water]. Универзитет у Приштини: Филозофски факултет са седиштем у Косовској Митровици.
Нешић, Б. (2014). Различити типови и методолошки нацрти истраживања трансферних промена у интелигенцији [Different types and methodological drafts of the research of transfer changes in intelligence], Педагогија, 1, стр. 51–61.
Нешић, Б. (2010). Циљеви наставе у светлу новијих теорија о трансферу и реформа основног образовања [Goals of teaching in light of newer theories on transfer and reforms of primary education], Педагогија, вол. 65, бр.1, стр. 77–90.
Нешић, Б. (2006). Развојне и трансферне промене у примарним менталним способностима ученика [Developmentat and Transfer Changes in Primary Mental Skills of Pupils], Ниш: Филозофски факултет у Нишу.
Нешић, Б. (2000). Развијање перцептивних способности ученика [Developing Perception Skills in Pupils], Ниш: Филозофски факултет у Нишу.
Нешић, Б. (1976). Трансфер познавања принципа о преламању светлости на гађање мете у води [Transfer of the Recognition of Light Breaking upon Shooting a Target on Water], (дипломски рад). Ниш: Филозофски факултет.
Osgoode, Ch. E. (1949). The similarity paradox in human learning. Psychological review, 56, p. 132–143.
Печјак, В. (1965). Трансфер у учењу [Transfer in Learning], Београд: Рад, Раднички универзитет.
Радоњић, С. (1959). Трансфер учења [Transfer Learning]. Београд: Завод за унапређење школства Н. Р. Србије.
Schmidt, R.A, & Wrisberg, A. C. (2008). Motor learning and performance: A problem-based learning approach, 4th ed. Champaign, IL: Human Kinetics.
Smeeton, N.J., Ward, P. & Williams, М.А. (2004). Do pattern recognition skills transfer across sports? A preliminary analysis. Journal of Sport Sciences, 22, p. 205–214.
Стевановић, Б. (1970а). Педагошка психологија [Pedagogical Psychology]. Београд: Завод за уџбенике и наставна средства.
Стевановић, Б. (1970б). Експериментисање у области васпитања [Experimentation in the Field of Upbringing], Психологија, 2/3, стр. 198–211.
Sternberg, R. (2003). Cognitive Psychology, (Inc. 3rd. edition), Wadsworth, a division of Thomson Learning.
Thorndike, E. L. (1914). Educational psychology. New York: Columbia.
Ferguson, G. (1956). On Transfer and the Abilities of Man. Canadian Journal of Psychology, X, p. 121–132.
...... (1975). Физика (уџбеник за основну школу) [Physics for Primary School], Београд: Завод за основно образовање и образовање наставника С.Р. Србије.
Hendrichson, G. & Schroeder, W. (1941). Transfer of Training in Learning to Hit a Submerged Target, American Journal of Educational Psychology.
DOI: https://doi.org/10.22190/TEME1604477N
Refbacks
- There are currently no refbacks.
© University of Niš, Serbia
Creative Commons licence CC BY-NC-ND
Print ISSN: 0353-7919
Online ISSN: 1820-7804